Tipo di tesi | Tesi di laurea magistrale | ||||||||||||||||||||||||||||||
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Autore | WANG, QIAN | ||||||||||||||||||||||||||||||
Indirizzo email | 182779@studenti.unimore.it,wang.qian.valeria@gmail.com | ||||||||||||||||||||||||||||||
URN | etd-06242015-145433 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Titolo | l'applicazione dei elementi cinesi nella pubblicità | ||||||||||||||||||||||||||||||
Titolo in inglese | The application of Chinese elements in advertising | ||||||||||||||||||||||||||||||
Struttura | Dipartimento di Comunicazione ed Economia | ||||||||||||||||||||||||||||||
Corso di studi | PUBBLICITA', EDITORIA E CREATIVITA' D'IMPRESA (D.M.270/04) | ||||||||||||||||||||||||||||||
Commissione |
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Parole chiave |
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Data inizio appello | 2015-07-16 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Disponibilità | Accesso limitato: si può decidere quali file della tesi rendere accessibili. Disponibilità mixed (scegli questa opzione se vuoi rendere inaccessibili tutti i file della tesi o parte di essi) | ||||||||||||||||||||||||||||||
Data di rilascio | 2055-07-16 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Riassunto analitico
1. Qual è l'elemento cinese? |
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Abstract
1. What is Chinese element? 1.1 Chinese elements, namely Chinese cultural elements 1.2 The definition of “Chinese elements” 1.3 The difference between the culture of China and the culture of western countries 1.4 The limitation of Chinese elements: ABILITY AND INABILITY 2. Classification of Chinese elements 2.1 Classification by connotation: figurative and abstract 2.2 Classification by presentation 2.3 Chinese elements table 3. Chinese elements in the application of the AD 3.1 Applied cases 3.2 Analysis of Chinese--medical sticking-plaster 4. The marketing of Chinese elements in ads 4.1 12 Models 4.2 Ad-competition analysis 5. The wrong application of Chinese elements 5.1 General Description 5.2 The wrong use and misuse of Chinese elements in intercultural advertising communication 5.3 The excessive dependence on “Chinese elements” can cause influence of 4 aspects 6. The application modes in my opinion 6.1 How can Chinese elements highlight China? 6.2 The marketing strategy of Chinese elements |
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File |
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